Prowadzenie sklepu internetowego
Kategorie:

Fulfilment jako sposób na zoptymalizowanie kosztów prowadzenia sklepu internetowego. Zobacz, na czym polega ta usługa!

Avatar
Opublikowane przez Redakcja

Artykuł sponsorowany.

Pandemia, Polski Ład, rosnące ceny i inflacja to jedynie kilka problemów, z którymi w ostatnich miesiącach musieli zmierzyć się przedsiębiorcy. Zastanawiasz się, jak najlepiej prowadzić działalność w branży e-commerce w obliczu ostatnich zmian i wydarzeń? Wyjaśniamy, dlaczego warto zdecydować się na fulfilment oraz jakie korzyści daje outsourcing obsługi sklepu internetowego!

Prowadzenie działalności e-commerce w 2022 roku – jakim wyzwaniom trzeba sprostać?

Zamieszanie związane z wprowadzeniem tzw. Polskiego Ładu, a także stale rosnące ceny prądu, gazu, paliwa, podstawowych produktów i usług oraz utrzymujący się wysoki poziom inflacji spędzają sen z powiek przedsiębiorcom. Nawet przedstawiciele tak prężnie rozwijającej się branży jak e-commerce mają kłopot z powiększającymi się wydatkami, a w szczególności wysokimi kosztami utrzymania powierzchni magazynowych oraz obsługujących ich pracowników.

Prowadzenie działalności opierającej się na sprzedaży online wiąże się z wieloma wyzwaniami, którym tym trudniej jest teraz podołać. Z tego względu przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na outsourcing. Obsługa sklepów internetowych wykonywana przez zewnętrzną jednostkę często okazuje się najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji, szczególnie w przypadku mniejszych i średnich firm.

Jakie korzyści daje fulfilment?

Fulfilment jest usługą, która polega na przekazaniu większości obowiązków związanych z prowadzeniem sklepu internetowego zewnętrznej firmie. Ta w ramach jasno określonej współpracy udostępnia nowoczesne, wyposażone przestrzenie magazynowe wraz z wykwalifikowaną obsługą i przechowuje w niej towar. Kiedy do sklepu wpływają zamówienia, są błyskawicznie kompletowane, bezpiecznie pakowane oraz wysyłane poprzez sprawdzonych dostawców.

Do tego firma zajmuje się też Obsługą Klienta, czyli rozpatruje zwroty i reklamacje, odpowiada na pytania, rozwiązuje ewentualne problemy itp. Co więcej, w ramach takiej usługi można skorzystać ze wsparcia specjalistów w zakresie brandingu, UX czy marketingu. Ponieważ płaci się tylko za zrealizowane zamówienia, można w ten sposób znacznie ograniczyć wydatki oraz zyskać sporo czasu na zajmowanie się innymi ważnymi kwestiami, np. nowymi podatkami.

Fulfilment doskonale sprawdza się w przypadku różnych sklepów internetowych. W praktyce nie ma znaczenia wielkość ich asortymentu czy grupy docelowej. Można na niego zdecydować się wtedy, kiedy dopiero zakłada się działalność albo gdy już od lat prowadzi się handel online.

Komu zlecić fulfilment?

Fulfilment powinno się zlecić wyłącznie profesjonalnej firmie, która oferuje pełne wsparcie na wielu płaszczyznach. Powierzenie obsługi sklepu internetowego zewnętrznemu podmiotowi jest aktem dużego zaufania. Z tego względu najrozsądniej jest wybrać wykwalifikowanych, doświadczonych specjalistów.

Jedną z najlepszych firm na polskim rynku oferujących usługi z zakresu outsourcingu prowadzenia działalności e-commerce jest Packfully. Gwarantuje kompleksowe wsparcie, dzięki któremu można utrzymać stabilną pozycję na rynku, poprawić poziom satysfakcji Klientów, zoptymalizować wydatki oraz zwiększyć zyski. Obsługuje małe i średnie firmy, w tym też te korzystające z innych platform sprzedażowych, np. Allegro. Więcej informacji o współpracy tego typu można znaleźć na: https://packfully.pl/obsluga-sklepow-internetowych/.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.