Tworzenie wizualizacji 3D produktu
Kategorie:

Wizualizacje produktu 3D

Artykuł partnera.

Rynek e-commerce, bardziej niż jakąkolwiek inną branżę, cechuje ogromna konkurencja. Nic więc dziwnego, że sprzedawcy szukają coraz bardziej innowacyjnych sposobów na atrakcyjną prezentację oferowanych przez siebie produktów w celu wyróżnienia ich spośród setek innych ofert. Jedną z takich nowatorskich technik marketingowych jest wizualizacja 3D.

Czym jest wizualizacja 3D?

Wizualizacja 3D to stworzony w programie komputerowym projekt prezentujący fotorealistyczny, trójwymiarowy model konkretnego obiektu, na przykład przedmiotu wystawionego na sprzedaż. Taki przedmiot można obracać przeciągając po nim kursorem, co pozwala go dokładnie obejrzeć z każdej strony – tak jak zrobilibyśmy to na żywo, przeglądając asortyment w zwykłym sklepie. Wizualizacje produktu 3D pozwalają w ciekawy sposób zaprezentować nie tylko istniejące już fizycznie obiekty, ale też takie, które jeszcze nie powstały, na przykład przykładowe aranżacje wnętrz w planowanych dopiero budynkach.

Jak tworzy się wizualizacje produktu 3D?

Tworzeniem wizualizacji 3D zajmuje się wyspecjalizowany w tym zakresie grafik. Potrzebuje do tego tylko zdjęć lub szkiców danego produktu. Posłużą mu one do opracowania jego wirtualnej wersji, możliwie realistycznej, z odwzorowanymi kształtami, kolorami, teksturami, a nawet oświetleniem – wszystko to powstaje w zaawansowanym programie graficznym, którego obsługa wymaga umiejętności i wprawy. Gotowy projekt można potem, jeśli zajdzie taka potrzeba, dowolnie modyfikować, zmieniając jego kolory, kształty i inne szczegóły, co pozwala w łatwy i szybki sposób stworzyć wiele trójwymiarowych wersji jednego produktu.

Czy Twój sklep potrzebuje takiego rozwiązania?

Wizualizacje produktu 3D są o wiele lepsze od typowych fotografii produktowych. Znacznie łatwiej przy ich użyciu przyciągnąć uwagę klienta i skłonić go do zakupu, ponieważ trójwymiarowy model nie tylko prezentuje się wyjątkowo atrakcyjnie, ale też potrafi doskonale zobrazować to, czego nie umiałyby oddać jednowymiarowe zdjęcia czy najbardziej szczegółowe techniczne opisy. Decydując się na takie rozwiązanie, możesz być pewien, że wpłynie ono pozytywnie na wizerunek Twojej firmy w oczach obecnych i potencjalnych klientów, a także przyniesie Ci wymierne korzyści w postaci wzrostu sprzedaży. Więcej informacji na Seemymodel.com.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.