Agent nieruchomości w biurze korzysta z programu CRM
Kategorie:

Program CRM dla agenta nieruchomości – śledź swoje oferty i dokładnie prognozuj sprzedaż

Avatar
Opublikowane przez Redakcja

Jako firma zajmująca się obrotem nieruchomościami możesz mieć oferty dla całego miasta, a nawet całego kraju. Każdy projekt nieruchomości jest wyjątkowy pod względem lokalizacji, funkcji, cen i innych ofert.

Scalanie wszystkich projektów może skutkować bałaganem, który zepsuje Twój widok i wprowadzi chaos. Ustalenie priorytetów, zarządzanie i śledzenie postępów w tych wszystkich transakcjach może być trudne, a do tego możesz przeoczyć klienta o wysokiej wartości. Właśnie dlatego warto skorzystać z programu CRM dla agentów nieruchomości – by zachować dobre relacje z klientem i ułatwić sobie swoją pracę.

Program CRM dla małej i dużej firmy – agencji lub agenta nieruchomości

Dzięki CRM dla nieruchomości, możesz tworzyć wiele ofert na podstawie preferencji klienta. Możesz identyfikować i oznaczać transakcje jako prawdopodobne do zamknięcia, oczekujące, zagrożone lub utracone w oparciu o ostatnią aktywność. Dzięki temu agenci nieruchomości mogą lepiej ustalać priorytety swoich działań.

Program CRM do obsługi nieruchomści – co to?

Ty i Twoi pracownicy możecie uzyskać wgląd w każdą fazę transakcji związanej z obiektem, przewidywać sprzedaż, identyfikować wąskie gardła i podejmować decyzje, na których należy skoncentrować więcej wysiłku.

Program CRM odpowiedni dla Twojej firmy

Ponieważ Twoja firma rozwija się wraz ze stale rosnącą listą nieruchomości, potrzebujesz program CRM dla nieruchomości, który będzie się rozwijał wraz z Tobą. Taki, który możesz w pełni dostosować do Twoich potrzeb, tworząc niestandardowe moduły np. dedykowane miejsce do przechwytywania i śledzenia informacji o Twoich rozwiązaniach biznesowych.

Automatycznie wprowadzaj klientów do programu CRM

Potencjalni klienci mogą dotrzeć do Ciebie różnymi kanałami. Podczas gdy niektórzy przeglądają Twoją witrynę w poszukiwaniu nieruchomości i rozmawiają z Twoimi agentami, inni mogą wypełniać formularz lub pisać e-maila z prośbą o dodatkowe informacje.

Zarządzaj potencjalnymi klientami z różnych źródeł w oprogramowaniu CRM dla agentów nieruchomości, które automatycznie zbiera informacje o klientach. Po przechwyceniu tych potencjalnych klientów automatycznie wypełniane są informacje społeczne i publiczne. Teraz Twoi brokerzy mogą wkroczyć do akcji ze wszystkimi podstawowymi informacjami, których potrzebują.

Wygodny program CRM dla agencji nieruchomości

Program CRM jest wygodny dla firm i agencji nieruchomości – może również automatycznie dopasowywać potencjalnych klientów do odpowiedniego agenta w oparciu o położenie geograficzne, źródło leadów itp. Dzięki temu nie musisz ręcznie przypisywać większej liczby potencjalnych klientów, ale możesz też skrócić czas reakcji na kontakt.

Zabezpiecz i pielęgnuj perspektywy i klientów razem z programem CRM

Jak zrobić trwałe wrażenie w umysłach potencjalnych klientów i klientów na zmiennym i przeciążonym rynku nieruchomości? Musisz zjednać sobie lojalną bazę klientów. Aby to zrobić, muszą cały czas o Tobie myśleć (lub mieć Cię w swojej skrzynce odbiorczej w erze cyfrowej). Pomagają w tym przydatne e-maile.

Program CRM łączy moc automatyzacji marketingu, zarządzania kontaktami i czatu w jednym, inteligentnym rozwiązaniu. Dzięki automatyzacji marketingu dla agentów i agencji nieruchomości Twoje zespoły marketingowe mogą:

  • śledzić aktywność potencjalnych klientów w swojej witrynie, aby wiedzieć, jakimi nieruchomościami, lokalizacjami i usługami są najbardziej zainteresowani,
  • współpracować ze sobą z poziomu CRM,
  • wysyłać ukierunkowane e-maile i kampanie, aby generować konwersje dzięki szablonom e-maili i biuletynów.

Możesz także grupować kontakty na podstawie zachowania, położenia geograficznego, rynków nieruchomości i nie tylko. Dzięki udostępnionym kontaktom możesz teraz tworzyć kampanie e-mailowe i wysyłać je do odpowiednich osób, takie jak: przydatne informacje na temat rynku kredytów hipotecznych, aktualna wartość Twojej nieruchomości, a nawet przemyślane i spersonalizowane oferty.

Zwiększ produktywność dzięki zaletom automatyzacji

Ile razy widziałeś swoich marketingowców i sprzedawców pracujących nad tym samym zadaniem w kółko? Niezależnie od tego, czy wysyłasz umowy do kupujących, wysyłasz pocztą broszury dotyczące nieruchomości, czy też śledzisz płatności przez telefon, ważna jest punktualność i spójność. Program CRM dla agentów nieruchomości jest wyposażony w funkcje automatyzacji, które pozwalają Ci:

  • planować kolejne telefony i e-maile dla różnych scenariuszy, takich jak płatność, wyszukiwanie, prośby o oficjalne dokumenty itp.,
  • stworzysz i zaplanujesz zautomatyzowane, ale i spersonalizowane biuletyny i e-maile używając swoich szablonów,
  • utworzysz zadania, przypomnienia i terminy,
  • transakcje będą przechodzić płynnie,
  • zaktualizujesz status kontaktu,
  • wyślesz faktury.

Co więcej, używając takiego programu CRM Twoi agenci nieruchomości mogą spędzać więcej czasu na sprzedaży i rozmowach z klientem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.