Promowanie swojej firmy dzięki spacjalnemu programowi
Kategorie:

System Digital Signage – jak skuteczny może być w promowaniu firmy?

Artykuł partnera.

Digital Signage to system elektronicznej komunikacji wizualnej, który jest atrakcyjną alternatywą dla klasycznych nośników reklamowych, a przede wszystkim dla papierowych reklam, banerów i plakatów. Nowoczesne ekrany Digital Signage, połączone w system, który można w jednej chwili zaktualizować i spersonalizować, wyświetlają ciekawe, barwne i animowane treści, przykuwają wzrok odbiorców i dają im możliwość interaktywnego udziału w przekazie reklamowym.

Reklama na ekranach Digital Signage jest atrakcyjna wizualnie

Tradycyjne reklamy, takie jak banery reklamowe czy plakaty, mają wiele ograniczeń. Sprawiają one, że ich skuteczność z roku na roku słabnie. Dlaczego tak się dzieje? Mózg człowieka, atakowany kolorowymi obrazami i klipami wideo, które oglądamy non stop na ekranach smartfonów, uodparnia się na klasyczne nośniki reklamowe. Nowoczesne reklamy muszą więc być czymś więcej niż statycznymi obrazami. Tu z pomocą przychodzi interaktywny system Digital Signage.

Ekrany Digital Signage mają mnóstwo przewag nad tradycyjnymi, papierowymi reklamami. Jedną z nich jest przystosowany do nowych potrzeb i oczekiwań odbiorców przekaz na monitorach reklamowych – żywy, kolorowy, innowacyjny. Technologie spod znaku Digital Signage sprawiają, że reklama wygląda nowocześnie i profesjonalnie – z takimi też cechami zaczyna być postrzegana reklamowana marka czy firma.

System Digital Signage pozwala na natychmiastową zmianę wyświetlanej treści reklamowej

Największą wadą tradycyjnych banerów reklamowych jest to, że aby zaktualizować zawarte w nich informacje, trzeba zaprojektować, wydrukować na nowo i wymienić „stare” plakaty. Pod tym względem system Digital Signage ma znaczącą przewagę nad papierowymi formami reklamy. Aktualizacja treści jest błyskawiczna, a przy tym bezpłatna – wymaga niewielkiej zmiany w panelu zarządzania, a nie konieczności drukowania nowych plakatów.

Żadnej papierowej reklamy nie wymienisz na nową tak szybko i sprawnie jak treści na ekranach Digital Signage. Co więcej, możesz także z góry określić, o których godzinach czy porach dnia mają się wyświetlać dane reklamy, i to w całej sieci i na dowolnej liczbie monitorów. 

Różne ekrany systemu mogą wyświetlać różne reklamy w tym samym czasie

Za wyświetlanie reklam i innych treści na ekranach Digital Signage odpowiada prosty w obsłudze i intuicyjny system zarządzania. Dzięki temu możesz łatwo i szybko, a co najważniejsze, z wyprzedzeniem zaplanować całą kampanię. Za pomocą systemu Digital Signage pokażesz swoim odbiorcom inne treści na każdym monitorze, zaprojektujesz inną kampanię na wieczór, inną na poranek, inną na weekend i środek tygodnia.

Urządzenia połączone w system Digital Signage pozwalają również monitorować  parametry poszczególnych ekranów i zdalnie diagnozować ewentualne błędy. Masz też dostęp do statystyk oglądanych przez odbiorców treści – dzięki temu jesteś w stanie tworzyć reklamy lepiej sprofilowane pod konkretne grupy docelowe.

Monitory reklamowe

Digital Signage pozwala na wyświetlanie interaktywnych reklam

Nowoczesne, wizualne reklamy z monitorów Digital Signage są nie tylko kolorowe i ruchome, a więc przyciągające wzrok współczesnych odbiorców. Są także interaktywne, a więc umożliwiają bezpośredni kontakt z oglądającymi. Wyświetlanie reklam na monitorach umożliwia ciągłą interakcję z klientami. Dla nowoczesnej komunikacji marketingowej oznacza to wejście na zupełnie nowy, wyższy poziom.

Klient systemu Digital Signage, klikając w wyświetlacz dotykowy na monitorze reklamowym, może poznać interesujące go aspekty oferowanej usługi czy produktu. Jesteś w stanie w ten sposób badać ich preferencje i zwyczaje zakupowe, dowiedzieć się, czy reklama im się podoba, prowadzić własne badania konsumenckie. Żadna papierowa, tradycyjna reklama nie da Ci takich możliwości.

Który z dostępnych na rynku systemów Digital Signage wybrać?

Spośród dostępnych na rynku systemów Digital Signage warto wybrać taki, którego dostawcą jest lider rynku, dysponujący wieloletnim doświadczeniem, profesjonalnym zespołem i ogólnopolską siecią serwisową. Dlatego polecamy system Digital Signage firmy Dasoft.

Czym wyróżniają się systemy Digital Signage oferowane przez Dasoft? Ich ogromnym atutem jest najwyższa jakość monitorów reklamowych. Producent wykorzystuje tylko wysokiej klasy monitory LCD i LED, monitory dotykowe i tablice LED. Jakość urządzeń pozwala na bezproblemowe wyświetlanie reklam i atrakcyjny ich wygląd.

Monitory Digital Signage mogą przekazywać dowolne treści o dowolnej porze dnia. Obraz jest przy tym podzielony na niezależne strefy, a każdy z ekranów wyświetla indywidualne materiały. Nieaktualny kontent błyskawicznie możesz wymienić na nowy. Zarządzanie reklamami na monitorach jest proste i intuicyjne. Pracownicy Dasoft obsługują system Digital Signage zdalnie, a do monitorowania wystarczy laptop z dostępem do internetu. Z systemem Dasoft łatwo stworzysz harmonogram zaplanowanych treści i sprawdzisz statystyki oglądanych materiałów.

Elektroniczna komunikacja wizualna Digital Signage od Dasoft to najwyższa technologia, jakość wykonania, elastyczność i innowacyjność, które gwarantują, że nigdy już nie wrócisz do tradycyjnych nośników reklamowych. Wejdź w nowy wymiar reklamy razem z systemem Digital Signage firmy Dasoft.

Biuro firmy
Źródło: dasoft.com.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.