Nowoczesny system call center.
Kategorie:

Stwórz nowoczesny system call center i wprowadź Voicebota II generacji

Artykuł sponsorowany.

Obsługa klientów realizowana w ramach call center może przebiegać bardzo sprawnie i komfortowo. Wystarczy jedynie postawić na nowoczesne narzędzia. Prezentujemy jakie rozwiązania mogą się przydać podczas tworzenia w przedsiębiorstwie całego systemu obsługi interesantów. Odpowiednio wybrane rozwiązania pozwolą na zautomatyzowanie wielu procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Przełożą się również na zredukowanie kosztów prowadzenia konkretnej działalności. Zapoznaj się zatem z najciekawszymi rozwiązaniami na rynku. Dowiedz się, po co tworzone jest call center i w jaki sposób można zautomatyzować jego działanie. Zdobądź wiedzę, która może przyczynić się do rozwoju przedsiębiorstwa.

W jakim celu tworzone są systemy call center?

Wiele nowoczesnych przedsiębiorstw korzysta z bardzo rozbudowanych systemów call center, które są wykorzystywane do kontaktu z klientami. Dzięki korzystaniu z najlepszych rozwiązań można świadczyć profesjonalną obsługę wszystkich interesantów. Tym samym jakość obsługi bardzo mocno rośnie i można bardzo komfortowo oferować pomoc dla wszystkich klientów przedsiębiorstwa. Ci bardzo chwalą sobie możliwość skonsultowania wszystkich swoich wątpliwości z działem obsługi klienta, który udzieli wartościowych informacji. Do tej pory działy call center składały się z wielu pracowników, którzy zajmowali się jedynie odbieraniem połączeń i odpowiadaniem na pytania. Bardzo często dochodziło do sytuacji, w której to wielokrotnie odpowiadano na powtarzalne kwestie. Dlatego też na rynku pojawiły się nowoczesne systemy, które pozwalają zautomatyzować cały proces. Można dzięki nim przeprowadzić outsourcing call center w bardzo efektywny sposób i tym samym wiele zyskać. Najlepsze rozwiązania z tego obszaru są dopracowane w najdrobniejszych szczegółach i korzystanie z nich jest bardzo proste.

Voiceboty to świetne narzędzia dla wszystkich firm

Każda firma, która pragnie zautomatyzować swoją działalność powinna zainteresować się voice botami. Są to nowoczesne narzędzia, które w zakresie obsługi klientów dają olbrzymie możliwości i mogą być z powodzeniem wykorzystywane w różnych branżach. Odpowiednio skonfigurowane narzędzia sprawią, że obsługa telefoniczna klientów będzie w pełni zautomatyzowana i można będzie z łatwością spełniać oczekiwania zainteresowanych osób. Wiele firm działających na rynku korzysta już z voicebotów i z powodzeniem wykorzystuje je do wielu zadań.

Korzyści z użytkowania voicebotów

Nowoczesne narzędzia z obszaru obsługi klientów bardzo wyraźnie wpływają na sprawne funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa i mają olbrzymie znaczenie dla komfortu prowadzenia firmy.

Przedsiębiorstwa korzystające już z voicebotów podkreślają przede wszystkim bardzo dużą oszczędność czasu. Narzędzie można zaprogramować w taki sposób, aby automatycznie udzielało odpowiedzi na najbardziej powtarzalne pytania. Dzięki temu wielu klientów szukających pomocy już na bardzo wczesnym etapie uzyskuje satysfakcjonującą ich odpowiedź.

Kolejna zaleta to fakt, że voicebot jest w stanie dokładnie zdiagnozować problem klienta. Na tej podstawie oprogramowanie będzie w stanie połączyć ze specjalistą w danym obszarze. Klient przedsiębiorstwa dzięki temu natychmiast trafi do osoby, która udzieli pomocy. Kwestia ta bardzo wyraźnie wpływa na poziom obsługi i coraz więcej firm walcząc o klientów skupia się na tym aspekcie.

Nowoczesne systemy call center przyczyniają się również do zminimalizowania kosztów związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa. Wynika to z faktu, że obecność inteligentnych rozwiązań daje możliwość zmniejszenia zatrudnienia w dziale telefonicznej obsługi klienta. Bardzo wiele zapytań będzie bowiem obsługiwanych w pełni automatycznie.

Istotną kwestią, która przemawia za wybieraniem nowoczesnych systemów jest również fakt, że pozwalają one stworzyć system obsługi klienta dostępny przez 24 godziny na dobę. Bot jest w stanie o każdej godzinie obsługiwać zapytania klientów. Ta kwestia wpływa na poprawę dostępności dla klientów i wpływa na zadowolenie z wybrania takiej możliwości i skorzystania z najlepszego asystenta, który będzie w pełni dostosowany do potrzeb wszystkich osób.

Przykładowe zastosowania voicebotów

Boty mogą być wykorzystane w różnych przedsiębiorstwach. Poniżej przedstawiamy najpopularniejsze zastosowania.

W hotelach voiceboty mogą posłużyć do potwierdzania rezerwacji. Robot może skontaktować się z klientem i potwierdzić informacje o godzinie przyjazdu i wyborze konkretnego pokoju.

Przeprowadzanie ankiet to kolejne zadanie, które jest w stanie przeprowadzić robot. Wystarczy jedynie do bazy wprowadzić odpowiednie pytania, które zostaną zadane podczas rozmowy. Następnie zapisane zostaną odpowiedzi klientów.

Bardzo często roboty głosowe są używane także do obsługi zapytań. Wstępny kontakt z robotem daje możliwość lepszego poznania problemu klienta i skierowania go do odpowiedniego specjalisty. Tym samym bardzo wyraźnie wzrośnie jakość obsługi wszystkich interesantów.

Wysoka dokładność odpowiedzi

Nowoczesne narzędzia z obszaru głosowej obsługi klientów są bardzo zaawansowane i wykorzystują zaawansowane algorytmy. Systemy rozpoznawania mowy i uczenie maszynowego zastosowane w najlepszych narzędziach gwarantują bardzo wysoką dokładność udzielanych odpowiedzi. Dodatkowo każde przedsiębiorstwo może dostosować bota pod swoje potrzeby. Skonfigurowane prawidłowo narzędzie sprawdzi się świetnie w konkretnym zastosowaniu i zdecydowanie usprawni działanie firmy.

Najlepsze narzędzie na rynku

Rozwiązanie Voicebota II generacji oferowane przez firmę InteliWISE jest jednym z najbardziej zaawansowanych na rynku. Bot pozwala w pełni zastąpić tradycyjne call center i posiada wszechstronne zastosowanie. Dodatkowo specjaliści z firmy pomogą w skonfigurowaniu narzędzia i wdrożenia go do firmy. Tym samym cały proces wprowadzenia nowoczesnego rozwiązania będzie bardzo prosty i przebiegnie sprawnie. W późniejszym etapie świadczone jest wsparcie dla klientów. W razie pojawienia się jakichkolwiek pytań można liczyć na pomoc.

Więcej o InteliWISE S.A.

InteliWISE S.A. – dostawca oprogramowania i usług chmurowych opartych o AI (artificial intelligence, algorytmy sztucznej inteligencji) dla polskich oraz globalnych klientów, w tym z listy Fortune 500, rankingu największych amerykańskich przedsiębiorstw. Firma wspiera obsługę klienta oraz cyfrową transformację biznesu (digital transformation), integrując technologie inteligentnej automatyzacji i zwiększając efektywność e-commerce oraz e-marketingu. Ma na swoim koncie ponad 200 zrealizowanych wdrożeń rozwiązań takich jak Chatbot, Voicebot, Live Chat czy Contact Center. Spółka InteliWISE jest kwalifikowana w TOP10 globalnych dostawców technologii “Virtual Agent”, według niezależnej firmy analitycznej Forrester Research oraz posiada opatentowaną w USA technologię inteligentnego rozpoznawania języka naturalnego. InteliWISE jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych rynku New Connect, (ticker: ITL), strategicznie wsparcie zapewnia Intel Capital, a akcjonariuszem firmy jest Grupa Asseco. Więcej: www.inteliwise.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.