Kaset reklamowy zwracający uwagę klienta
Kategorie:

Jakie kasetony reklamowe zwracają uwagę odbiorców reklamy?

Avatar
Opublikowane przez Redakcja

Artykuł partnera.

Kasetony są nowoczesnym i wyrazistym nośnikiem reklam. Często można je zobaczyć na zewnątrz budynków, w których znajdują się apteki, sklepy, banki czy punkty świadczenia usług. Przekonaj się, jakie kasetony reklamowe najskuteczniej zwracają uwagę klientów. Reklama, która dociera do odbiorców, powinna być dobrze widoczna. Jeśli szukasz godnego zaufania producenta kasetonów reklamowych, wybieraj firmy z kompleksową ofertą ofertą, które zajmą się wykonywaniem na zamówienie kasetonów podświetlanych i ich montażem.

Czym jest kaseton reklamowy LED?

Montowane na elewacji kasetony reklamowe LED to podświetlana od środka bryła z naniesioną reklamą. Materiałem wykonania może być flexi lub tkanina winylowa. Fronty kasetonów mogą być frezowane, tłoczone lub podklejane tworzywem termoplastycznym PMMA.

Umieszczona na zewnątrz reklama jest świetnie widoczna nawet ze znacznej odległości, co ułatwia zwrócenie uwagi odbiorcy. Przy okazji taki sposób oznaczenia punktu sprzedaży towarów lub usług umożliwia szybkie odnalezienie tego miejsca nawet wtedy, gdy klient nie zna dokładnie adresu. Wyrazisty kaseton natychmiast przykuwa wzrok i wskazuje na lokalizację sklepu lub apteki.

Kasetony reklamowe LED – skuteczne nośniki reklam

Podświetlane kasetony reklamowe skutecznie działają i dzięki nim możliwe jest dotarcie do dużej liczby odbiorców. Ich główną zaletą jest fakt, że są doskonale czytelne nawet w warunkach złej widoczności – podczas deszczu, mgły, a także wieczorem, w nocy i nad ranem. Jest to też sposób na wyróżnienie swojego punktu sprzedażowego wśród sąsiadujących lokali bez podświetlanych reklam. Dużą zaletą stosowania takich kasetonów jest też uniezależnienie się od warunków atmosferycznych.

Jak wygląda podświetlany kaseton reklamowy?

Światło LED od środka podświetla napis, logo lub reklamę. Dzięki temu wszystko, co znajduje się na kasetonie, ukazuje się w wyrazistych barwach i jest czytelne nawet z dużej odległości. Nowoczesne oświetlenie LED umożliwia tworzenie zaawansowanych form graficznych, w których można wykorzystać podświetlenie punktowe ważniejszych elementów, różnicowanie intensywności oświetlenia itd. Kasetony reklamowe podświetlane można z powodzeniem umieszczać także wewnątrz budynków.

Niezwykle skuteczne w przykuwaniu uwagi klienta są kasetony przestrzenne. Sprawiają one, że odbiorcy lepiej zapamiętują charakterystyczną formę, ponieważ wywołuje ona u nich zaciekawienie. Aby uzyskać trójwymiarowy efekt, stosowane są różne techniki: frezowanie, tłoczenie i podklejanie tworzywami.

Kaseton reklamowy dibond – co to jest?

Ciekawy efekt wizualny można uzyskać, gdy zastosuje się kaseton reklamowy dibond jako nośnik reklamy. Klosz z tworzywa dibond nakładany jest na standardową obudowę kasetonu. Nieprześwitujące tło pozwala jeszcze lepiej podkreślić tylko te elementy grafiki, które są wyfrezowane i podświetlone.

Kaseton reklamowy dwustronny – zastosowanie

Nowoczesne kasetony reklamowe dwustronne są wykonane z elastycznego materiału, w zróżnicowanych wielkościach i kształtach. Takie reklamy warto umieszczać tam, gdzie będą one widoczne z obu stron – np. na dachu, na wiacie czy przed budynkiem. Takie kasetony dobrze pełnią swoją funkcję, ponieważ są czytelne i atrakcyjne bez względu na to, z jakiej strony odbiorca je widzi.

Zapewnij swojej firmie dobrą widoczność i zaufaj reklamom w formie kasetonów podświetlanych. Jeśli interesuje cię proces produkcji kasetonów reklamowych, materiały z których są wykonywane
i skuteczność ich stosowania, odsyłamy do artykułu (źródło)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.