Kobieta która jest hostessa została wynajęta do eventu
Kategorie:

Hostessy podczas eventów – dlaczego warto wybrać tę opcję?

Avatar
Opublikowane przez Redakcja

Wynajem hostessy na czas eventu może być znakomitym pomysłem, który pozwoli na lepszą organizację wydarzenia. Będzie miało to bezpośredni wpływ na wizerunek danej marki, na jej postrzeganie przez klientów. Warto zaangażować osoby współpracujące z profesjonalną agencją.

Jak wzmocnić wizerunek marki dzięki eventom

Wizerunek marki można wzmocnić przy różnych okazjach. Dobrą opcją jest uczestnictwo w branżowych eventach. Targi, konferencje pozwalają firmom lepiej zaznaczyć się w świadomości klientów, rozwinąć komunikację z odbiorcami. Podczas eventu bowiem istnieje możliwość zapoznania się z danym produktem, wzięcia udziału w degustacji lub prezentacji funkcji. Event to też odpowiednie miejsce do zadawania pytań. Atrakcją dla klientów mogą być otrzymywane próbki, gadżety, zachęcające do danej marki.

Wrażenie, jakie pozostanie po wydarzeniu ma znaczenie w kontekście tak zwanego „user’s experience”. To jak marka jest odbierana, jak przez jej przedstawicieli poczuł się potraktowany klient będzie miało wpływ na budowanie lojalności wobec firmy, chęć powrotu do danego produktu. Dlatego też, niezwykle istotne jest zadbanie o odpowiednią obsługę eventu. Na stoisku powinny znaleźć się osoby, które nie tylko mają na temat marki i jej oferty wiedzę, ale też posiadające odpowiednie umiejętności interpersonalne. Warto zastanowić się nad zaangażowaniem hostess. Zatrudnić je można korzystając z usług pośredniczącej agencji. W wyszukiwarkę wpisać można hasło takie jak „hostessy w Kielcach„, aby znaleźć podmiot świadczący takie usługi. Wygodnie będzie skorzystać z agencji, która działa na terenie całej Polski.

Hostessy na evencie

Dzięki hostessom marki w profesjonalny sposób prezentują swoje usługi

Zaangażowanie hostess w organizację eventu

Jak hostessy mogą przyczynić się do sukcesu marki podczas eventu? Ich istotnym zadaniem jest wykreowanie odpowiedniej atmosfery wokół marki oraz produktu. Uśmiech, profesjonalizm, chęć udzielenia pomocy czy odpowiedzi na pytania – to wszystko wpływa na dobre samopoczucie klienta. Niezwykle ważne jest również posiadanie przez hostessę szerokiej wiedzy na temat danej marki i jej oferty. Powinna ona umieć rozwiać wątpliwości uczestników eventu, wyjaśnić kwestie związane z produktem, zachęcić do zakupu. Można zastanawiać się nad tym dlaczego takiego zadania nie powierzyć pracownikowi, który ma wiedzę techniczną, specjalistyczną. Hostessa najczęściej będzie w stanie udzielić informacji, używając mniej skomplikowanego języka, przystępnego także dla laika. Taki rodzaj komunikatu stanie się bardziej przyjazny, personalny.

W czasie eventu hostessy mogą brać prowadzić degustację czy prezentację produktów, zaoferować odbiorcom ich testowanie, rozdawać ulotki, katalogi lub broszury informacyjne. Taka obsługa sprawdzi się podczas eventów, dni otwartych, sympozjów, konferencji lub imprez plenerowych czy w czasie prowadzenia badań ankietowych.

Agencja, która pośredniczy w zatrudnianiu hostess

Gdzie szukać dobrze przygotowanych, profesjonalnych hostess? Najlepiej zrobić to przez agencję o ugruntowanej na rynku renomie. Dzięki temu będziemy mieć gwarancję usług najwyższej jakości, co przełoży się na powodzenie marki podczas eventu. Tego typu agencje promocyjne cechują się tym, iż łączą bogate doświadczenie z bardzo nowoczesnym podejściem do biznesu. Aby zrealizować nawet najbardziej wygórowane oczekiwania klienta, realizują poszczególne zlecenia w oparciu o jego indywidualne wymagania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.