osoba zajmująca sie w firmie moderowanie treści w mediach społecznościowych
Kategorie:

Co ma na celu moderowane treści w mediach społecznościowych?

Avatar
Opublikowane przez Redakcja

Działalność w sieci, a szczególnie w mediach społecznościowych wiąże się z narażeniem twórców na wiele negatywnych opinii, które często nie mają nic wspólnego z rzeczywistością lub konstruktywną krytyką. Wśród klientów sklepu, z którym połączony jest blog znajdzie się wiele osób, którym nie spodoba się sposób publikacji treści lub inne, dowolne elementy działalności. Zadaniem moderatora jest pilnowanie, aby nieprawdziwe, krzywdzące opinie były usuwane.

Moderowanie treści w mediach społecznościowych

Wśród działań marketingowych znajduje się również obecność w social mediach. Jest ona niezwykle istotna, ponieważ na podstawie budowania relacji z odbiorcami, którzy mogą stacz się w przyszłości klientami, budowany jest wizerunek marki oraz jej sprzedaż. Wszystkie nieprzychylne komentarze, jakie można znaleźć w sieci, w większości przypadków są pisane przez osoby, które miały zupełnie inne wyobrażenie na temat obsługi klientów niż wygląda to w rzeczywistości, według ustalonych standardów.

Zadaniem moderatora jest moderowanie treści, jakie znajdują się pod postami oraz wpisami twórcy lub marki nie tylko w mediach społecznościowych, ale również na blogu czy w opiniach poszczególnych produktów. Uprawnienia moderatora nie sprawiają, że momentalnie usuwane są wszystkie komentarze, w których odbiorca nie zgadza się z opinią twórcy. Moderatorzy pozbywają się tych treści, które są krzywdzące, celowo wpływają negatywnie na PR marki oraz nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

Uprawnienia moderatora w obrębie działań marketingowych

Marketing opiera się na przekonaniu odbiorców, że warto stać się klientem danej marki. Opiera się on na kilku kluczowych kwestiach, w tym na relacji na linii twórca -odbiorcy. Ze względu na specjalny charakter mediów takich jak blog, Instagram czy Facebook, w Internecie wiele osób korzysta z możliwości bezkarnego z pozoru prawa wypowiadania się na każdy temat. Jednak w części z przypadków dochodzi do sytuacji, kiedy stosowana jest wręcz agresja słowna, która musi być natychmiastowo zatrzymana. Twórca nie może również pozwolić na to, aby jego działanie było torpedowane oraz niszczone przez osoby, które nie są mu przychylne. Z tego właśnie powodu zatrudnia moderatorów. Ich zadaniem jest wyłapanie wszystkich nieprawidłowości w komunikatach od odbiorców oraz odpowiednie reagowanie na nie. Może żarzyć się, że dana osoba nie odpuszcza, a jej komentarze oraz nieprzychylne wiadomości są nagminne. Wówczas może okazać się, że moderator musi podjąć stanowcze kroki w kierunku zaprowadzenia ponownego spokoju na profilu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.