Rozwiązania white label od Autopay
Kategorie:

Rozwiązania white label od Autopay. Jak dostosować płatności do potrzeb Twojej firmy?

Avatar
Opublikowane przez Redakcja

Dostosowanie systemów płatności do indywidualnych potrzeb firmy jest kluczowe dla zapewnienia konkurencyjności, efektywności operacyjnej oraz zwiększenia satysfakcji klientów. Rozwiązania white label stają się w tym kontekście coraz bardziej popularne, oferując przedsiębiorstwom możliwość szybkiego i efektywnego wdrożenia spersonalizowanych systemów płatności pod własną marką. Zapewniają one nie tylko oszczędność czasu i zasobów, ale również elastyczność potrzebną do adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i preferencji konsumentów.

Co to są rozwiązania white label?

To produkty lub usługi stworzone przez jedną firmę, które są następnie brandowane i oferowane na rynku przez inną firmę pod własną marką. W kontekście branży płatniczej, rozwiązania te obejmują szeroki zakres produktów, takich jak bramki płatnicze i systemy zarządzania transakcjami, które mogą być dostosowane do wizualnej identyfikacji i specyficznych wymagań marki. Dzięki temu firmy mogą oferować zaawansowane usługi płatnicze bez konieczności inwestowania w czasochłonny i kosztowny rozwój technologii od podstaw.

Płatności online Autopay w modelu white label

W odpowiedzi na potrzeby integratorów, firm wdrożeniowych, platform e-commerce i rozwiązań typu SaaS, Autopay udostępnia swój system płatności internetowych również w modelu white label. Zintegrowane płatności online Autopay są obecnie dostępne we wszystkich czołowych platformach e-commerce, od Shopify, przez WooCommerce, Magento, Sky-Shop, Shopware, PrestaShop, Opencart, AtomStore, Comarch, SOTE, po Ebexo.

Dzięki temu, właściciele sklepów korzystających z wymienionych rozwiązań mogą w bardzo szybki i prosty sposób uruchomić płatności online w swoich serwisach (proces aktywacji jest w pełni zautomatyzowany). Dodatkowo nie muszą podpisywać umowy – wystarczy akceptacja regulaminu składana przez e-sklep w postaci elektronicznej. Cały proces zajmuje zazwyczaj maksymalnie 24 godziny.

Po tym czasie sklep może przyjmować od swoich klientów płatności elektroniczne zlecane z wykorzystaniem wiodących metod płatności – od BLIKa, przez szybkie przelewy online, po karty płatnicze i raty online. To sprzedawca decyduje, które kanały płatności chce udostępnić swoim klientom i może nimi swobodnie zarządzać.

Z perspektywy kupującego proces płatności przebiega błyskawicznie i bez przeszkód. Klient czuje się komfortowo i bezpiecznie, ponieważ nie opuszcza serwisu, w którym robi zakupy, a płatność odbywa się w tle. Wygląd ekranu płatności może być dostosowany do identyfikacji wizualnej sklepu, dzięki czemu klient będzie miał wrażenie, że cały czas pozostaje w witrynie sklepu.

Korzyści z wdrożenia płatności w modelu white label

Implementacja systemu płatności online w modelu white label pozwala na usprawnienie całego procesu zakupowego oraz podniesienie wskaźnika konwersji. Dostosowywanie interfejsu systemu płatniczego do stylistyki strony internetowej sprzedawcy umożliwia stworzenie profesjonalnego wizerunku firmy, która przykłada dużą wagę do jakości obsługi klienta i jego doświadczeń zakupowych.

To podejście jest również chętnie wybierane przez serwisy e-commerce, które dzięki niemu mogą wzbogacić swoją ofertę o płatności online realizowane pod własnym szyldem, co zwiększa ich wartość rynkową.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.