Mężczyzna pracuje w firmie gdzie została zautomatyzowana komunikacja
Kategorie:

Jak zautomatyzować komunikację w firmie?

Avatar
Opublikowane przez Redakcja

Nowoczesne narzędzia, które odpowiadają potrzebom firm to nieodzowna pomoc w świecie dzisiejszego biznesu. Dbałość o bezpieczeństwo danych klientów i zaspokajanie ich potrzeb to nie wszystko. Aby zwiększyć zysk, firmy muszą wychodzić naprzeciw oczekiwaniom kontrahentów i generować nowe potrzeby, które przekują się na kolejne zyski dla obu stron.

Jak dotrzeć do większej grupy klientów?

Im większy zysk ma generować nasza firma, tym większe powinna mieć portfolio klientów. Niestety tradycyjne sposoby często zawodzą, kiedy jesteśmy na etapie budowania rozpoznawalności. Należy dołożyć wszelkich starań, aby o prowadzonej działalności dowiedziała się jak największa liczba potencjalnych klientów. Wówczas zwiększają się szanse na szybki zysk. Masowa wysyłka SMS spersonalizowanych wiadomości jest jednym ze skuteczniejszych sposobów. Kluczowe, aby wiadomości SMS idealnie odpowiadały na potrzeby danej branży. W ten sposób możemy nie tylko poinformować o nowych produktach czy usługach, ale w trakcie dalszej działalności zadbać, aby klienci mieli zawsze aktualne informacje o ofercie firmy, obowiązujących promocjach, czy zmianach w regulaminie. Wiadomości SMS zintegrowane z odpowiednim oprogramowaniem umożliwiają szybkie zarządzanie wysyłką i monitorowanie efektywności prowadzonych kampanii.

Jak efektywnie rekrutować?

Podstawą każdej branży są ludzie, którzy odpowiadają za sprawne funkcjonowanie firmy. Dlatego tak ważne stają się efektywne procesy rekrutacji. Niestety często zdarza się, że przeładowany zadaniami pracownik HR przeoczy naprawdę wartościowe CV, które wykorzysta konkurencja. Aby zminimalizować to ryzyko, warto rozważyć automatyzację rekrutacji z użyciem voicebota. To cyfrowy asystent, który działa na podstawie sztucznej inteligencji i uczy się w toku załatwianych spraw. Odpowiednio skonfigurowany jest w stanie nie tylko przyjąć zgłoszenie aplikanta, ale także dokonać screeningu jego CV i określić czy spełnia wymagania danego stanowiska. To nie wszystko, ponieważ voicebot jest pomocą również na kolejnych etapach procesu. Jest w stanie wykonać połączenie do kandydata i przeprowadzić z nim krótką rozmowę lub ankietę, pozyskując w ten sposób wartościowe informacje. Nie musimy się też martwić o odrzucone aplikacje. Cyfrowy asystent wysyła do każdego kandydata feedback po zakończeniu danego etapu. Wszystko zależy od tego, jak zostanie skonfigurowany.

Jak utrzymać klientów?

W branżach, w których kluczowy jest kontakt telefoniczny, istotne znaczenie ma zapewnienie użytkownika, że jego dane, w tym prywatny numer telefonu, nie zostaną wykorzystane przez inne firmy. Maskowanie numeru telefonu, często nazywane chwilowym numerem telefonu to odpowiedź na tę potrzebę. Za pomocą oprogramowania za każdym razem, kiedy klient łączy się z pracownikiem, otwierany jest oddzielny kanał na dane połączenie, który zamyka się automatycznie po jego zakończeniu. Aby system działał prawidłowo, ważna jest właściwa konfiguracja bazy danych. Maskowanie pomaga nie tylko poprawić nadzór nad komunikacją, lecz także zabezpiecza nasz kontakt, jeśli jeden z pracowników odejdzie do konkurencyjnej firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.