Tworzenie szybko dobrych treści
Kategorie:

Jak szybko tworzyć dobre treści? 5 pomysłów na content marketing

Avatar
Opublikowane przez Redakcja

Większość osób, które prowadzą swoją działalność, zdaje sobie sprawę z tego, że content marketing stanowi jeden z najlepszych sposobów na reklamowanie swojej marki. Polega on na promowaniu swojego biznesu bez konieczności stosowania nachalnych reklam, a poprzez dawanie swoim odbiorcom realnej wartości. Content marketing wymaga jednak dużej kreatywności, dlatego bardzo ważne jest czerpanie inspiracji ze wszystkich możliwych źródeł, w celu tworzenia nowych treści dla swoich odbiorców.

Czy content marketing wymaga nieustannego tworzenia nowych treści?

Odpowiedź brzmi tak! Aby nasze usługi cały czas wzbudzały ciekawość wśród naszych odbiorców, konieczne jest tworzenie nowych treści tak często, jak to możliwe. Poprzez tworzenie nowych treści należy rozumieć również aktualizowanie już istniejących, dlatego jeśli posiadasz już dużą ilość treści na swojej stronie, warto skupić się bardziej na ich udoskonalaniu.

Jakie typy treści wyróżniamy w content marketingu?

Jeśli jesteśmy przy temacie tworzenia nowych treści oraz aktualizowania starych, to warto wspomnieć o tym, że treści w content marketingu w Digitalhill.pl dzielą się na dwa typy:stock oraz flow.
Treści typu stock mają na celu gromadzić jak największą ilość nowych użytkowników wraz z upływem czasu.

Przykładem tego typu treści może być artykuł napisany w formie poradnikowej dotyczący dobrych praktyk targetowania w reklamach na Facebook Ads. Jest to jeden z tematów, który przez długi czas będzie cieszył się dużą popularnością, ze względu na nieustanne zmiany w obrębie platformy reklamowej.

Z kolei treści typu flow mają przyciągać jak największą ilość użytkowników bezpośrednio po ich publikacji. Jeśli już jesteśmy przy temacie Facebooka, to przykładem tego typu treści może być artykuł o nowościach w reklamie na Facebooku w 2022 roku. Jest to temat, który może być atrakcyjny dla większości osób, ponieważ praktycznie każdy interesuje się wszelkiego rodzaju nowinkami, jednak z czasem, gdy przestanie on być aktualny, straci zainteresowanie.

5 pomysłów na content marketing

Po pierwsze, skup się na analizowaniu istniejących już treści. Jeśli np. prowadzisz kanał na youtubie, przejrzyj swoje stare filmy i zastanów się czy któryś z nich nie potrzebuje aktualizacji. Jeśli widzisz, że któryś z twoich filmów cieszy się szczególną popularnością, to być może jest to znak, że warto iść za głosem ludu i tworzyć większą ilość podobnego contentu.

Drugim pomysłem na content marketing jest analizowanie konkurencji. Warto sprawdzać, jakie treści są najbardziej klikalne wśród naszych konkurentów i potraktować je jako inspirację do tworzenia własnego contentu.

Trzecim pomysłem jest analiza słów kluczowych użytych w swoich treściach. Czasami może okazać się, że wystarczy użyć innych fraz, aby nasze treści lepiej się pozycjonowały w wynikach wyszukiwania.
Czwarty pomysł to tworzenie treści, które mają na celu dzielenie się swoją fachową wiedzą w danym zakresie. Ludzie bardzo często lubią uczyć się nowych rzeczy, dlatego warto iść w tym kierunku.
Ostatnim pomysłem jest zapytanie swoich odbiorców, jakiego typu treści chcą oglądać.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.