Czarny kubek z logiem jako materiał marketingowy
Kategorie:

Czy materiały marketingowe mają pozytywny wpływ na zaufanie klientów do marki?

Avatar
Opublikowane przez Redakcja

Zbudowanie zaufania wśród klientów do marki wymaga podjęcia szeregu działań. Jednym z najbardziej skutecznych sposobów jest zaoferowanie klientom darmowych gadżetów, np. kubków lub koszulek z logo firmy. W poniższym artykule wyjaśniamy szczegóły.

Oferowanie gadżetów, klientom – jakie korzyści przynosi?

Darmowy kubek z logo firmy lub koszulka to doskonały sposób na zwiększenie zaufania do marki. Każdy z nas lubi, gdy dostaje coś całkowicie za darmo. Oferując klientom bezpłatne gadżety można reklamować firmę a także wpływać na znaczną poprawę jej wizerunku.

Dodatkowo, inwestycja w firmowe gadżety przyczynia się do wzrostu zaufania. Klienci obdarowani przez nas prezentami z pewnością szybciej ponownie zdecydują się na skorzystanie z naszych usług.

Na jakie gadżety reklamowe warto postawić?

W tej chwili istnieją wyspecjalizowane przedsiębiorstwa zajmujące się produkcją gadżetów reklamowych, dlatego oferta jest niezwykle zróżnicowana. Do najczęściej prezentowanych przez firmy darmowych gadżetów reklamowych zaliczamy:

  • kubki,
  • odzież,
  • kalendarze,
  • pendrive’y,
  • notesy,
  • torby na zakupy,
  • słodycze,
  • zapachy samochodowe,
  • odblaski,
  • długopisy, kredki i ołówki,
  • smycze do kluczy,
  • parasole.

Warto nadmienić, że inwestycja w gadżety z logo firmy wcale nie musi wiązać się z koniecznością wydania ogromnych pieniędzy. Warto też mieć na uwadze fakt, że gdy obdarowani klienci będą na co dzień korzystać z naszych gadżetów, zapewnią nam w ten sposób darmową reklamę.

Kubek jako gadżet reklamowy

Jak obdarowanie klienta gadżetem reklamowym przekłada się na poziom zaufania do marki?

Gadżety reklamowe, którymi firmy obdarowują klientów podczas zakupów, są niesłychanie skutecznym narzędziem służącym do budowania świadomości marki i zwiększania poziomu zaufania do niej. 

Nawet gdy klient otrzyma niewielki upominek w postaci kubka z firmowym logo z pewnością zapisze się to w jego pamięci i będzie on bardziej skłonny, by w przyszłości zdecydować się na skorzystanie z usług danego przedsiębiorstwa. W gadżetach firmowych drzemie ogromny potencjał – zarówno jeśli chodzi o zwiększanie świadomości marki jak i wzrost poziomu zaufania wśród klientów.

O czym należy pamiętać podczas poszukiwania najlepszych gadżetów reklamowych dla firmy?

Gadżety reklamowe powinny cechować się przede wszystkim przydatnością. Każdy z nas korzysta z kubków, nosi T-shirty czy korzysta z parasola. Takie gadżety z pewnością przypadną do gustu każdemu bez wyjątku. Dodatkowo, gadżety powinny cechować się wysoką jakością wykonania oraz być dostosowane do rodzaju firmy. Przykładowo: firma, która zajmuje się produkcją długopisów, nie powinna raczej oferować swoim klientom darmowych parasoli.

Kiedy najlepiej wręczać gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe powinni przekazywać klientom konsultanci – najlepiej, gdy dzieje się to w trakcie zakupów. W ten sposób sprzedawcy mogą zobaczyć, jaka jest reakcja klientów na dany prezent, a dodatkowo można przy okazji również zaoferować im skorzystanie z dodatkowych produktów i usług.

Wiele firm oferuje swoje gadżety także podczas różnych wydarzeń, np. targów, konferencji i imprez okolicznościowych, gdzie rozstawiają swoje stoiska. Udział w takich wydarzeniach to rewelacyjna okazja na zaprezentowanie swojej firmy potencjalnym klientom.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.