Agencja kreatywna
Kategorie:

Agencja kreatywna vs tradycyjny marketing. Sprawdź różnicę!

Jeśli pojęcia takie jak branding, wizualizacje produktów czy key visual są ci obce, nie przejmuj się. Każdy social media manager rozpoczynał kiedyś swoją karierę, a każdy właściciel firmy musiał przekonać się na własnym przykładzie, jaka strategia sprawdzi się najlepiej w procesie rozwoju jego biznesu. Poniższy artykuł pozwoli ci zrozumieć zalety kreatywnego marketingu. Sprawdź, dlaczego warto wdrożyć go w twojej firmie!

Czym różni się współczesny marketing od reklam sprzed lat?

Agencja kreatywna i kreatywny marketing to coraz popularniejsze frazy, pojawiające się w świecie każdej branży. Jeszcze kilkanaście lat temu byliśmy przyzwyczajeni do pomysłowego reklamowania tylko kilku konkretnych grup produktów. Jednak obecnie trudno nam wyobrazić sobie jakikolwiek sprawnie funkcjonujący biznes bez odpowiednio przygotowanego marketingu. Złożyło się na to wiele czynników, w tym przede wszystkim:

  • wzmożona konkurencja, czyli wzrost liczby zakładanych firm,
  • zmiana przyzwyczajeń konsumentów,
  • popularyzacja nowych technologii i mediów społecznościowych,
  • rozwój usług oferowanych przez specjalistów ds. marketingu.

Co to wszystko oznacza? Cóż, jeśli twoją definicję reklamy wciąż stanowią wyłącznie telewizyjne spoty i przydrożne banery, wiedz, że czas wprowadzić kilka zmian.

Agencja kreatywna, czyli pomysłowy marketing

Głównym zadaniem współczesnych agencji kreatywnych (reklamowych) jest przyciągnięcie uwagi twoich odbiorców poprzez atrakcyjne treści i materiały wizualne. Pomyśl o wszystkich nagłówkach, spotach i grafikach, które pojawiają się w twoim telefonie i laptopie każdego dnia. Zapewne nie pamiętasz nawet połowy z nich, a powód jest bardzo prosty: jest ich zbyt wiele, abyś mógł skupić się na tym, co widzisz. Aby konkretna marka mogła zapaść ci w pamięć, musi wyróżniać się na tle innych. Liczy się przejrzysty przekaz, oryginalny pomysł, atrakcyjność wizualna, gry słowne i wiele innych aspektów.

Przewaga agencji kreatywnych nad konkurencją

Zastanawiasz się nad podjęciem współpracy z firmą marketingową i nie wiesz, na jakiej podstawie wybrać najlepszą spośród nich? Przede wszystkim upewnij się, że nawiązujesz kontakt właśnie z agencją kreatywną. Co to oznacza? Większość specjalistów ds. marketingu prowadzi własne strony internetowe i konta w mediach społecznościowych. Przeglądając kilka z nich, z łatwością zauważysz, które obfitują w pomysłowe treści, a które wyłącznie powielają utarte schematy. W firmie Pink Sfinks nie ma miejsca na nudę — pracownicy tej agencji:

  1. Przygotują dla ciebie strategię marki od A do Z. Uwzględnią branżę, w której się specjalizujesz, twój budżet oraz wielkość firmy i konkurencję.
  2. Zadbają o twoją rozpoznawalność, czyli branding, naming i identyfikację wizualną marki.
  3. Stworzą kreatywne i nowoczesne wizualizacje produktów.
  4. Zaprojektują dla ciebie stronę internetową i poprowadzą twoje social media.
  5. Pozostaną z tobą w stałym kontakcie, abyś był świadkiem rozwoju firmy.

Nie czekaj, aż wyprzedzi cię konkurencja — formularz kontaktowy znajdziesz na stronie internetowej Pink Sfinks!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.