Najlepiej elegancko i estetycznie. To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie.
Opakowanie na produkt
Opakowanie z atrakcyjnym nadrukiem to pierwsza rzecz, która przyciąga wzrok klienta. Im bardziej nietuzinkowe opakowanie, tym lepiej, choć są osoby preferujące klasyczne, spokojne rozwiązania. Niezależnie od tego, co musisz zapakować i jaka jest Twoja wizja idealnego pudełka z pewnością nie brakuje wykonawców, którzy spełnią te oczekiwania. Drukarnia opakowań zajmie się się produkcją i drukiem offsetowym opakowań w dowolnym kształcie, różnego typu: pudełka papierowe z litej lub falistej tektury, opakowania oklejane oraz kaszerowane. Stosując różnorodne materiały i techniki uszlachetniania papieru – takie jak tłoczenie wypukłe lub wklęsłe, lakierowanie, hot stamping. To sprawia, że możemy otrzymać bardzo oryginalne pudełka z nadrukiem.
Czym się kierować wybierając opakowanie na produkt?
Przygotowując opakowanie na produkt musimy wziąć pod uwagę kilka kwestii: wielkość, kształt, wagę przedmiotu. Należy dobrać odpowiednie materiały, zaprojektować atrakcyjną grafikę i zadbać o druk w najwyższej jakości. Najpopularniejsze sposoby uszlachetnienia pudełek papierowych to folia błysk, mat lub aksamitna w dotyku folia softtouch. pudełka z nadrukiem na wymiar, dokładnie dostosowane do przedmiotu lub zestawu przedmiotów, które chcesz zapakować. Producenci pudełek posiadają dużą bazę gotowych wymiarów i kształtów, z których można skorzystać oszczędzając czas i część kosztów.
Funkcje opakowania
Głównym zadaniem pudełek jest ochrona towarów przed zniszczeniem w czasie transportu i magazynowania. Dlatego dobre pudełka produktowe powinny być solidne i wytrzymałe. Ale nie tylko. Wielu producentów oczekuje również estetycznych opakowań, które przypadną do gustu ich klientom.