Artykuł partnera.
Stand reklamowy to niezwykle skuteczna forma reklamy. Wieloletnie doświadczenie pokazuje, że nachalne metody reklamowania swoich usług i produktów odchodzą do lamusa. Z kolei profesjonalnie zaprojektowany stojak reklamowy przykuwa uwagę klientów i sprawia, że zainteresowani sami chcą dowiedzieć się więcej. Zobacz w jaki kreatywny sposób możesz wykorzystać standy reklamowe aby wesprzeć rozwój swojego biznesu.
Standy reklamowe na targach branżowych
Aby wyróżnić się spośród konkurencji na targach branżowych, potrzebujesz schludnego i oryginalnego przedstawienia swojej oferty. W dużej mierze właśnie od dobrego pierwszego wrażenia zależy, czy potencjalni klienci podejdą do Twojego stoiska. Standy reklamowe to kluczowy element aranżacji stoiska. Ich zadanie to przykucie uwagi klienta i zaproszenie do podejścia.
Standy reklamowe doskonale prezentują produkty i materiały informacyjne firmy na wszelkiego rodzaju targach. Możesz umieścić na nich ulotki i katalogi przedstawiające Twoją ofertę. Dzięki temu potencjalni klienci, którzy nie mają czasu przedyskutować z Tobą Twojej oferty, mogą na spokojnie zapoznać się z nią później dzięki wzięciu ze stojaka materiałów reklamowych.
Dodatkowo, ścianki reklamowe są lekkie i łatwe w transporcie. Za pomocą ścianek i standów ekspresowo zaaranżujesz przydzieloną Ci przestrzeń na wystawie – to ogromna oszczędność czasu i energii.
Stand reklamowy w sklepie stacjonarnym
Jeśli chcesz skierować zainteresowanie klientów na konkretne produkty lub poinformować o aktualnych promocjach, stojaki reklamowe świetnie sprawdzą się w Twojej firmie.
Systemy wystawiennicze zachęcają do wejścia do lokalu, a ekspozytory sklepowe kierują uwagę na najważniejsze rzeczy. Dzięki nim skutecznie zaprojektujesz ścieżkę zakupową klientów w sklepie stacjonarnym.
Ekspozytory naladowe sprawdzą się już przy finalizacji zakupów. Możesz poinformować klientów o nadchodzących nowościach, programie lojalnościowym czy obniżce ceny kultowego produktu.
Stojaki reklamowe dla Twojego biznesu
Oryginalność i uniwersalność standów reklamowych sprawia, że są świetnym ekspozytorem na reklamę Twojej firmy. Wzbudzają zainteresowanie i pozwalają też na rozsądną dystrybucję materiałów reklamowych. Dlaczego? Podczas rozdawania ulotek, wiele z nich trafi do rąk osób niezainteresowanych produktami w Twojej ofercie. Standy reklamowe z kolei przyciągają tych, którzy faktycznie są zdecydowani dowiedzieć się więcej. Dzięki temu wydasz mniej na reklamę – za to skuteczniej!
Jakie stojaki reklamowe wybrać?
Stojaki reklamowe są wykonywane w różnych rozmiarach i formatach – w zależności od potrzeb. Warto jednak zwrócić uwagę z jakich materiałów są wykonywane. Ekspozytory z tektury, choć tańsze, są mniej wytrzymałe i trudniejsze w utrzymaniu. Standy z metalu są z kolei cięzkie i trudne w transporcie.
Dlatego wielu decyduje się na standy plastikowe. Ekspozytory z plexi są minimalistyczne i kierują uwagę na ofertę. Do tego zmiana brandingu takiego stojaka jest bardzo łatwa. Są wytrzymałe i uniwersalne, niegroźne są im także niesprzyjające warunki pogodowe na zewnątrz. Lekkość i łatwość w transporcie sprawia, że standy plastikowe doskonale sprawdzają się jako element stoiska na targach.
Jeśli szukasz standów reklamowych dla swojego biznesu, zapraszamy Cię do sklepu internetowego stojakiplastikowe.pl! Szybka realizacja i wysyłka oraz najwyższa jakość produktów to nasz znak rozpoznawczy. Zapraszamy do kontaktu!