Kobieta dostała na swoj telefon MMS-a marketingowego
Kategorie:

Marketing mobilny przez MMS-y – na czym polega i jakie niesie korzyści?

Avatar
Opublikowane przez Redakcja

Marketing mobilny zyskuje na popularności ze względu na swoją skuteczność. Marketingowcy chętnie wykorzystują kampanie mobilne, aby bezpośrednio dotrzeć do klientów. Marketing MMS to format reklamy mobilnej, który przynosi najwięcej korzyści. MMS to dla firm źródło wielu nowych możliwości w budowaniu relacji z klientami. Na czym dokładnie polega MMS-owa kampania marketingowa i czym różni się od marketingu SMS-owego? W tym artykule dowiesz się wszystkiego na temat marketingu przez MMS-y.

Na czym polega marketing mobilny w postaci MMS?

Marketing MMS to metoda reklamy mobilnej, której celem jest wysyłanie rozszerzonych wiadomości tekstowych w postaci MMS (ang. Multimedia Messaging Service). Kampania za pomocą MMS-ów niesie ze sobą ogromny potencjał marketingowy. MMS-y umożliwiają stworzenie spersonalizowanej reklamy dla Twoich odbiorców poprzez dołączenie do wiadomości tekstowej różnych plików multimedialnych. Obrazy, GIF-y, filmy i pliki audio wzmocnią przekaz Twoich działań marketingowych i przyciągną uwagę klientów.

Czym różni się kampania MMS-owa od marketingu przez SMS-y?

Główną różnicą między wiadomościami SMS i MMS jest rodzaj zawartości, jaką można w nich wysyłać. W kampanii SMS-owej musisz ograniczyć się do tekstu, a MMS-y pozwalają na stworzenie multimedialnej reklamy. Dodatkowo, w jednej wiadomości MMS możesz zawrzeć aż do 1600 znaków, czyli o wiele więcej niż w jednym SMS-ie. Daje to dużo większą swobodę podczas tworzenia treści promocyjnych do reklamy mobilnej. Kampanie MMS to niezwykle skuteczny sposób reklamy, ponieważ generuje dużo większe zainteresowanie odbiorców, niż zwykłe wiadomości tekstowe.

Jakie korzyści niesie marketing mobilny przez MMS-y?

Kampanie MMS przynoszą o wiele lepsze rezultaty niż inne rodzaje działań marketingowych (np. e-mail marketing).Marketing MMS to uznany przez marketingowców na całym świecie sposób na bezpośrednie dotarcie do klienta. Smartfony to strefa prywatna odbiorcy, dzięki czemu reklama MMS staje się niezwykle personalnym sposobem kontaktu z klientem. Istnieje więc duża szansa, że klient otworzy reklamę, która pojawi się bezpośrednio na jego telefonie. Co więcej, reklama w postaci MMS-a zawiera multimedialne bodźce wizualne, które natychmiast przykuwają wzrok. Dzięki temu reklama MMS jest znacznie skuteczniejsza niż kampania SMS-owa, która zawiera jedynie tekst.

Oto najważniejsze korzyści, które płyną z kampanii reklamowej w postaci MMS dla Twojego biznesu:

  • Skuteczność i szybkość działania – reklama MMS pozwala na stworzenie zwięzłego komunikatu, który szybko dotrze do klienta i wywoła odpowiednią reakcję. Ten format reklamy mobilnej charakteryzuje się niezwykle wysoką otwieralnością – aż 95% odbiorców otwiera reklamy w postaci MMS.
  • Wzrost konwersji – reklamy MMS osiągają nawet o 20% wyższy współczynnik konwersji niż kampanie SMS-owe czy e-mailowe. W rezultacie marketing MMS przybliża Cię do realizacji głównego celu kampanii. Za pomocą kampanii MMS-owej możesz szybciej osiągnąć wcześniejsze założenia, np. zebrać wymarzoną ilość potwierdzeń subskrypcji.
  • Większe zasięgi – odbiorcy chętnie udostępniają MMS-owe reklamy ze względu na ich atrakcyjną formę. Polecanie znajomym lub udostępnianie treści w Messengerze czy na kanałach social media znacznie zwiększy zasięgi organiczne Twojej reklamy.

Wykorzystaj potencjał marketingu przez MMS-y

Istnieje szereg możliwości na wykorzystanie potencjału marketingu mobilnego przez MMS-y. Warto dostosować możliwości kampanii MMS do potrzeb klientów i stworzyć unikatową strategię marketingową dla swojego biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.