kasetony reklamowe podświetlane w sklepie
Kategorie:

Kasetony reklamowe i ich rola w reklamie zewnętrznej

Avatar
Opublikowane przez Redakcja

Kasetony to doskonały sposób na nowoczesną promocję firmy na budynkach zarówno w ciągu dnia, jak i nocą. Ich forma jest prosta, ale jednocześnie znakomicie przykuwa uwagę. W porze dziennej służą jako szyld, z kolei w ciemności zachęcają kolorami. Jaka jest rola kasetonów w zewnętrznej reklamie?

Kasetony reklamowe – co to takiego?

Kasetony reklamowe to atrakcyjna forma reklamy najczęściej występująca w postaci baneru lub szyldu. Zastosowanie ich w firmie to nie tylko szansa na skuteczną promocję, lecz także upiększenie budynku albo pomieszczenia. Mogą być montowane bezpośrednio lub prostopadle do ściany i przyjmować różne kształty.

Jaką funkcję pełnią kasetony reklamowe?

Głównym celem kasetonów zewnętrznych jest reklama firmy, jej usług i produktów, ale nie jedynym. W wielu przypadkach liczy się również jasno sformułowana informacja dla obecnych oraz przyszłych klientów. Niezwykle ważny element promocji to też poprawa lub polepszenie wizerunku marki. W tym przypadku kaseton podświetlany doskonale nadaje się do umieszczenia na nim oferty firmowej, przekazania nowin z biznesu, a do tego rewelacyjnie wygląda na tle szarych budynków.

Jaki materiał na kasetony reklamowe zewnętrzne jest najlepszy?

Wśród dostępnych rodzajów kasetonów najczęściej wybierane są te wykonane z winylu, aluminium oraz plexi. Winylowe egzemplarze odporne są na działanie promieni słonecznych i doskonale izolują. Za to aluminiowe kasetony 3D o duże transparentności świetlnej zapewniają znakomity efekt wizualny, a do tego ze względu na swoje właściwości gwarantują wyjątkowo dużą wytrzymałość.

Bardzo popularne i doceniane są też modele wykonane z plexi. Cechuje je uniwersalność, wysoka odporność na działanie czynników atmosferycznych, a także lekkość. Dzięki temu ich montaż jest niezwykle łatwy, a możliwość podświetlenia sprawia, że są tak chętnie wybierane.

Nie można zapominać też o kompozycie, jakim jest dibond. Kaseton reklamowy dwustronny z dibondu idealnie sprawdza się w formie promocji outdoorowej, gdyż wyróżnia go trwałość, odporność na uszkodzenia, a ponadto rewelacyjnie trzyma się powierzchni. Z kolei ze względu na niewielką wagę można łatwo go założyć, przy czym nie obciąża konstrukcji ściany.

Profil do budowy kasetonów podświetlanych

Profil do budowy kasetonów reklamowych (źródło: https://frwarszawa.pl/blog/co-to-jest-kaseton-reklamowy/)

Co więcej, można wyróżnić warianty podświetlane i bez światła. Kasetony świetlne znacznie lepiej zdają egzamin jako reklama zewnętrzna, gdyż przyciągają uwagę zarówno w dzień, jak i wtedy, gdy zapada zmrok.

Na co zwrócić uwagę przed wyborem reklamowego kasetonu?

Jedną z najważniejszych cech, poza materiałem, jest pożądana powierzchnia kasetonu. Reklama musi być subtelna i dopasowana to wielkości budynku, ponadto należy do niej dobrać odpowiedni font. Dodatkowo istotny czynnik to ilość informacji lub przesłań, które firma chce przekazać. To ważna kwestia, gdyż od niej zależy, co dokładnie ma być podświetlone, logo, litery a może wybrane przez przedsiębiorstwo hasło reklamowe.

Nowoczesne kasetony reklamowe, dlaczego warto je wybrać?

Kasetony reklamowe to świetna forma promocji firmy na zewnątrz. Dzięki swojej wytrzymałej konstrukcji i materiałowi wykonania są odporne na działanie zmiennych warunków atmosferycznych.

Z kolei ich walory estetyczne sprawiają, że firma jest zauważalna i wyróżnia się na tle innych, konwencjonalnych szyldów. Jednakże nie ma w niej elementu nachalności, a umieszczone na niej loga i symbole są miłe dla oka, szczególnie gdy są nowocześnie podświetlone. Tym samym przechodnie i przejeżdżający nie tylko ją zauważają, lecz także dobrze zapamiętują.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.