stoisko targowe
Kategorie:

Jak zostać zauważonym na targach branżowych?

Jakie działania wdrożyć, aby na targach i eventach branżowych przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów? Podstawą jest dobre zaprezentowanie marki, czego gwarantem są stoiska targowe.

Idealne stoisko targowe — czyli jakie?

Pojęcie idealnego stoiska targowego nie będzie oznaczało dla każdego tego samego, gdyż jego wygląd uzależniony jest od potrzeb wystawcy. Inaczej zaprojektowane zostanie stoisko dla firmy przedstawiającej najnowszy model samochodu, a inaczej dla przedsiębiorstwa reklamującego usługi finansowe. Sporym ograniczeniem jest również jego wielkość, którą z reguły narzucają organizatorzy targów. Istnieje jednak kilka cech wspólnych, dzięki którym osiągniemy swój cel i przyciągniemy uwagę klientów. Skuteczna reklama to taka, która będzie kojarzyła się z marką i można dostrzec z daleka. Warto zatem zadbać o wyraźnie wyeksponowane logo, oraz żywe i przyciągające wzrok kolory zawierające się w ramach jednolitego wizerunku firmy. Na targach zawsze istnieją ograniczenia gabarytowe, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby zaprojektować stoisko wyposażone w widoczne z daleka elementy wiszące nad naziemną przestrzenią reklamową. W celu reklamowania marki najlepiej jest wybrać produkt znany i sprawdzony, oraz innowacyjny prezentujący najnowsze rozwiązania. Zbyt dużo produktów wprowadzi spore zamieszanie i rozproszy uwagę klientów. Dlatego tak ważny jest podział stoiska na część pasywną, aktywną i intensywną. Warto zadbać o  efektowny stojak na katalogi, aby każdy odwiedzający swobodnie mógł zapoznać się z pełną ofertą.

Mobilność jest ważna

Stoisko targowe to produkt uniwersalny. Decydując się na jego projekt i zakup, warto pamiętać o tym, że nie jest wykonywane tylko na jednorazową okazję. Z reguły targi branżowe odbywają się w Polsce i za granicą nawet kilka razy w roku. Jednak nie tylko na targach możemy wykorzystać tak skonstruowaną przestrzeń reklamową. Doskonale sprawdza się również na wszelkiego rodzaju eventach okazjonalnych, oraz w galeriach handlowych. Dobrze jest więc zadbać o to, aby był to produkt charakteryzujący się dużą mobilnością. Łatwość jego rozłożenia i złożenia, oraz ilość zajmowanego miejsca w samochodzie, lub busie bezpośrednio przełoży się na oszczędności. Zakupione jednorazowo, obsłuży wiele imprez bez uszczerbku na estetyce, a czas i pieniądze zaoszczędzone na wynajmie profesjonalnej firmy transportowej zaowocują wielokrotnie. Pamiętajmy o tym, że stoisko targowe to wizytówka firmy, dlatego należy zaprojektować je w sposób przemyślany i dużą dawką kreatywności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.