Przyklejona folia samoprzylepna z reklama na samochodzie
Kategorie:

Folie samoprzylepne – idealny sposób na reklamę Twojej firmy

Avatar
Opublikowane przez Redakcja

Folia samoprzylepna to bardzo wszechstronny materiał, na którym możesz zrealizować praktycznie każdy projekt w ramach kampanii reklamowej czy informacyjnej. Niezależnie od tego czy chcesz odświeżyć wygląd biura, samochodu firmowego czy po prostu stworzyć stacjonarną lub mobilną reklamę –  folia samoprzylepna sprawdzi się w każdym z tych wariantów. Kiedy jeszcze warto sięgnąć po folię oraz na który rodzaj warto się zdecydować?

Czym jest folia samoprzylepna?

Jest to rodzaj naklejki, którą wykorzystuje się do wyklejania reklam. Choć zwykle używa się ją do realizacji wielkoformatowych, można przygotować z jej pomocą także mniejsze formaty.

Najczęściej aplikuje się ją na powierzchniach płaskich typu  szyby, witryny sklepowe i wystawiennicze, szklane ścianki biurowe jak również szyldy oraz płyty PCW.

Folia samoprzylepna wylewana to rodzaj folii, który pozwala na oklejanie bardziej wymagających powierzchni o nieregularnych kształtach – możesz zatem  ozdobić nią samochód, stoisko targowe a nawet meble. Więcej o rodzajach i właściwościach folii przeczytasz na https://wielkiformat.biz/folie-samoprzylepne

Zalety folii samoprzylepnej

Z folii można wycinać kształty i cyfry (np. numer telefonu), które stanowią samodzielną reklamę. Inną opcją jest dodatkowe zadrukowanie jej powierzchni dedykowaną grafiką reklamową czy informacyjną. Folie można dowolnie docinać i tworzyć zróżnicowane kreacje mało- i  wielkoformatowe. Ich zaletą jest atrakcyjny wizualnie czytelny nadruk, cechujący się dużym nasyceniem i głębią barw. Taka reklama mimowolnie przyciąga wzrok odbiorcy i lokuje się w świadomości osób mijających Twoją reklamę.

Reklama na folii charakteryzuje się dużą wytrzymałością na zmienne warunki atmosferyczne – dlatego można ją wykorzystywać zarówno do ekspozycji wewnętrznej i zewnętrznej.

Trwałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne  przedłuża się poddając folię procesowi laminacji.

Folia samoprzylepna – rodzaje

Podstawowe warianty to folia monomeryczna samoprzylepna oraz folia polimeryczna. Czym się różnią? Przede wszystkim trwałością oraz elastycznością. Monomery są idealne do realizacji krótko- i średniookresowych, przeznaczonych do aplikowania na płaskich i gładkich powierzchniach np. pleksi, płyty kompozytowe czy blacha.

Folia polimerowa cechuje się natomiast większą trwałością, dlatego stosuje się ją w projektach dedykowanych średnio i długookresowemu czasowi ekspozycji. Ponieważ charakteryzuje się większą elastycznością, można śmiało aplikować ją na powierzchnie lekko obłe, posiadające delikatne przetłoczenia – m.in. wybrane fragmenty karoserii samochodów.

Inne rodzaje folii posiadające specyficzne właściwości i cieszące się dużą popularnością to:

  • folia wylewana – jeśli planujesz okleić samochód służbowy to jest to zdecydowanie najlepszy wybór. Folia wylewana jest bardzo plastycznym materiałem i perfekcyjnie dopasowuje się do powierzchni o nieregularnych kształtach, z dużymi przetłoczeniami. Nadaje się do wyjątkowo wymagających i trudnych powierzchni.
  • folia odblaskowa samoprzylepna – ten rodzaj folii warto wybrać do produkcji gadżetów reklamowych jak również nośników reklamy, które mają być dobrze widoczne w ciemności – np. reklamy klubów nocnych i barów, gastronomii, punktów aptecznych itp.
  • folia OWV – folia One Way Vision posiada wyjątkową cechę –  przepuszcza światło jednostronnie, dzięki czemu zapewnia atrakcyjną wizualnie reklamę z jednej strony powierzchni oraz komfort świetlny i odrobinę prywatności z drugiej strony.  Takie rozwiązanie, jako ozdoba witryn –  chętnie wybierają właściciele punktów usługowych. Folią Owv można również oklejać szyby samochodowe lub szyby pojazdów komunikacji miejskiej.
  • folia szroniona –  bardzo estetyczny materiał, który sprawdza się do wyklejania szyb. Może być stosowany dwojako – zarówno do wycinania kształtów jak i  dalszego zadruku.
  • folia ploterowa – folia przeznaczona do wycinania a nie drukowania.  czyli poszczególne elementy są wycinane a nie drukowane, idealna do reklamy zewnętrznej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.