Zakupy w centrum handlowym
Kategorie:

Eventy w centrach handlowych w Gdyni

Coraz częściej znajdujemy informacje o tym, że jakieś centrum handlowe organizuje event. Może to być impreza jednorazowa, albo też wydarzenie cykliczne. Galerie handlowe w Gdyni chętnie wchodzą w takie inicjatywy, ponieważ to dla nich okazja przyciągnięcia nowych klientów.

Statystyki nie kłamią

Centra handlowe odwiedzają osoby, które nie tylko mają w planach zakupy, ale również szukają rozrywki. Jedna z firm zbadała zainteresowanie eventem, zorganizowanym przez galerię w Gdyni. Porównano czas przed tym wydarzeniem, w jego trakcie oraz po. Ciekawym efektem był wzrost liczby odwiedzających aż o 22 proc., z czego 38 proc. to były osoby, które odwiedziły to miejsce po raz pierwszy. Zaobserwowano również, że w dniu eventu klienci przebywali w galerii zdecydowanie dłużej, niż zwykle. W większości przypadków czas określano na około 3 godziny. Dla zlecających badanie najważniejszym wnioskiem było to, że aż 10 proc. osób, które po raz pierwszy odwiedziło galerię, zdecydowało się ponownie w niej pojawić w okresie do miesiąca od eventu.

Nowi klienci

Wspomniane badanie świadczy o tym, że inwestowanie w wydarzenia typu eventy przynosi galeriom w Gdyni, jak również innych miastach wymierne korzyści. Przyciąga osoby, które mieszkając w zupełnie innej części miasta nie odwiedzają konkretnego centrum handlowego, ponieważ nie jest im po drodze. Jednak już na miejscu przekonują się, że warto co jakiś czas odwiedzać sklepy, które do tej pory wydawały się być jedynie kopią tych, bardziej dostępnych. Trzeba jednak pamiętać, że sukces takiego wydarzenia musi być odpowiednio zaplanowany. Dlatego warto skorzystać z pomocy profesjonalnych agencji, które doprecyzują szczegóły, ale przede wszystkim dokładnie określą grupę docelową. Dobrze jest skalkulować, jakie marki są dostępne na terenie centrum handlowego w Gdyni, ponieważ inne akcje planuje się dla odbiorców marek luksusowych a inne dla przeciętnego Kowalskiego.

Eventove puzzle

Skuteczny event w galerii handlowej to wiele elementów, które muszą razem zadziałać. Wydarzenie należy odpowiednio promować w mediach, zapewnić profesjonalną obsługę techniczną, dobrać właściwe narzędzia marketingowe do komunikacji, jak również przygotować materiały, informujące o planowanych atrakcjach. Duży wpływ na frekwencję ma zwykle pogoda. Przy gorszych warunkach prawdopodobieństwo pojawienia się większej ilości uczestników zawsze rośnie. Eventy dobrze jest więc planować na jesienne i zimowe wieczory, kiedy nie tylko szybko robi się ciemno, ale przede wszystkim ludzie nie mają zbyt wielkiej ochoty przebywać na zewnątrz. Dobrym pomysłem jest także wykorzystywanie okolicznych świat, jak Mikołajki, Boże Narodzenie, Wielkanoc, Dzień Dziecka, Walentynki, kiedy konsumenci szukają odskoczni od rutyny.

Przykładowo Galeria Handlowa Klif może stać się także miejscem organizacji ważnej akcji społecznej, jak propagowanie zapobiegania próchnicy, samobadania piersi lub uwrażliwienia na potrzeby zwierząt, zwłaszcza bezdomnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.